לפגישת ייעוץ חייגו: 03-7515566

כל מה שצריך לדעת על ייפוי כוח

בשלב מסוים אנו מגיעים לגיל, בו צצה ההבנה כי אנו עשויים להיות יותר ויותר תלויים לאחרים בעתיד הנראה לעין. כדי להבטיח שכבודך ורצונותיך יישמרו, חשוב שיעמדו לרשותך כל הכלים הזמינים בחוק. ייפוי כוח מתמשך הוא כלי משפטי יעיל ובעל חשיבות לאין ערוך אשר יאפשר לך לאחר תהליך פשוט ונוח לקבל החלטות הרות גורל על גופך, ממונך וגורלך כבר היום ולוודא כי הקרובים לך יכבדו את רצונותיך.

משרד עו"ד גליה גרימברג ייצג לאורך השנים לקוחות רבים ואפשר להם לקבל שליטה מבורכת על חייהם ואת החירות לגורלם. הניסיון והידע המקצועי של משרדנו מאפשר לנו להתמודד גם עם המקרים המורכבים ביותר ויבטיח כי כל צרכיך יקבלו מענה באדיבות וביחס אישי.

לשם מה נדרש ייפוי כוח מתמשך?

במקרים בהם מצבו הפיזי, הקוגניטיבי או הנפשי של אדם נפגם באורח משמעותי, עשויים גורמים מוסמכים לקבוע כי אינו כשיר עוד לקבל החלטות עבור עצמו. במקרה כזה, בו אדם מוגדר כחסר ישע או בלתי כשיר, ימנה לו בית המשפט אפוטרופוס רשמי אשר יהיה בעל הסמכות לקבל החלטות אלו בשמו. במקרה זה, קיימת סכנה סבירה כי רצונותיך לא ימולאו, וכדי להוסיף פצע על חבורה, לך לא יהיה עוד את היכולת להשמיע קול מחאה על כך.

זוהי הסיבה שכיום רבים בוחרים לערוך ייפוי כוח מתמשך באמצעות עורך דינם. ייפוי הכוח המתמשך מאפשר לכל אדם המוגדר בחוק כבגיר, למנות אפוטרופוס מטעמו על פי בחירה ולהגדיר לפרטי פרטים כיצד עליו לפעול בכל תרחיש, כדי להבטיח שרצונך יכובד. ניתן אף למנות כמה אפוטרופוסים ולחלק סמכויות ביניהם כפי שיימצא לנכון.

מה ניתן לקבוע בייפוי כוח מתמשך?

ישנם שני תחומים עיקריים בהם עוסק ייפוי כוח מתמשך:

  • שליטה על הגוף – ניתן להגדיר בייפוי הכוח המתמשך את התגובה לכל צורך גופני. כך למשל, ניתן להגדיר באילו מקרים ייפסקו ניסיונות החייאה והארכת חיים, האם נשהה בביתנו או נועבר למוסד על מנת לקבל טיפול סיעודי, לאילו הליכים רפואיים אנו מסכימים ולאלו לא נסכים בשום אופן, תרומת איברים וטווח רחב ביותר של פעולות נוספות.
  • ניהול הממון – ניתן להגדיר מבעוד מועד כיצד ינוהלו כספיך ונכסיך ולנהלם כראות עיניך דרך בא כוחך המוגדר בייפוי הכוח המתמשך.

זה הזמן להבטיח את עתידך

כדי לנהל בחוכמה את סיכוניך ולהבטיח מבעוד מועד כי כל רצונותיך יכובדו, חשוב שיעמדו לצידך אנשי מקצוע המתמחים בתחומם.

עו"ד גליה גרימברג, עוסקת שנים רבות בתחום ואף מוסמכת כנוטריון. במסגרת עבודתה, תוכל לסייע לך לנסח באופן מדויק ומקיף את כל רצונותיך בייפוי הכוח ולספק את חתימתה כנוטריון שתאשר כי תוכן המסמך מהווה את רצונך המלא וכי ההצהרה התקבלה בדעה צלולה. לקבלת פרטים נוספים על התהליך ולתיאום פגישה, ניתן להשאיר את פרטיך באתר עוד היום.

שתפו עמוד זה
מעוניינים במידע נוסף על תרגום נוטריוני? צרו עמנו קשר
תחומי ההתמחות שלנו
לתאום פגישה חייגו: